Totaalorganisatie

Uw bedrijfsuitje van begin tot eind goed geregeld!

Steeds vaker krijgen wij de vraag of we buiten onze vliegerworkshops ook het totale plaatje voor een bedrijfsuitje kunnen organiseren. Dat wil zeggen dat we ook de locatie voor u uitzoeken, de catering regelen, een draaiboek voor u opstellen en zelfs het vervoer van- en naar het evenement kan door ons geregeld worden!
Het voordeel om de totaalorganisatie van uw bedrijfsuitje uit handen te geven is dat u zelf volledig van uw evenement kunt genieten zonder telkens van alles op de dag zelf nog even te moeten regelen als er zich onverwachte zaken voor doen.
Hiervoor hebben we twee pakketten samengesteld:

Totaalorganisatie van uw bedrijfsuitje: € 500,-

  1. 1
    Locatie zoeken

    Onze eventplanner neemt telefonisch contact met u op. Op basis van uw wensen maken wij een voorstel waarin we maximaal drie locaties aan u voorstellen. Voor alle locaties geldt dat ze beschikken over voldoende binnenruimte om onze workshops te faciliteren. Uiteraard houden we hierbij ook rekening met aanvullende wensen zoals een lunch, diner of BBQ na afloop van de workshop. 

  2. 2
    Planning

    De eventplanner maakt een tijdsplanning waarin met alles rekening wordt gehouden. Denk hierbij aan tijdschema’s voor het vervoer naar het evenement vanaf uw locatie (als u dat wilt tenminste) en eventuele roulatieschema’s als we in groepen werken of als er ook andere activiteiten bij betrokken worden.

  3. 3
    Draaiboek

    Wij verzorgen een compleet draaiboek voor u zodat u exact weet wie om welke tijd waar moet zijn. Ook staan hier alle belangrijke personen van die dag op vernoemd met naam, onderdeel waarvoor ze verantwoordelijk zijn, en uiteraard hun mobiele nummer waarop ze die dag bereikbaar zijn. 

  4. 4
    Onderhandelingen met leveranciers

    Onze eventplanner voert alle onderhandelingen met de diverse leveranciers zodat alles binnen uw budget geregeld kan worden. Denk hierbij aan de prijzen voor catering, locatie, vervoer en eventuele overige activiteiten 

  5. 5
    Kosten en tijdsbesparing

    U spaart als bedrijf kosten en tijd uit door de organisatie uit handen te geven. U heeft slechts één contactpersoon die alles voor u regelt en met u overlegt. Terwijl onze eventplanner alles voor u organiseert kunt u of uw mederwerker het eigen werk blijven doen. En ook zelf lekker meegenieten tijdens het evenement.

  6. 6
    Optioneel

    Locatiebezoek samen met u om ter plekke alles te bekijken en de sfeer alvast een beetje te proeven zodat u 100% zeker weet waar u voor kiest. Binnen Nederland (waddeneilanden uitgezonderd) bedragen de kosten hiervoor slechts € 175,- ex btw en reiskosten á € 0,35/km (retour en af Zeewolde)

    Coördinatie van uw evenement en aanspreekpunt op de dag zelf. Op die manier kunt u lekker ontspannen van uw eigen evenement genieten en neemt onze eventplanner u alle zorgen uit handen. Denk hierbij aan presentielijsten, even snel schakelen tussen de workshop begeleider en de keuken als iets onverhoopt uitloopt, snel en adequaat afhandelen van onverwachte zaken die zich op die dag zelf aandienen. Wij regelen het allemaal voor u terwijl u lekker geniet van uw uitje samen met uw medewerkers.
    De kosten voor uw eigen professionele evenement coördinator bedragen slechts € 35,- per uur ex btw en reiskosten á 0,35/km (retour en af Zeewolde)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alléén een locatie voor uw bedrijfsuitje zoeken: € 275,-

Onze eventplanner neemt telefonisch contact met u op. Op basis van uw wensen maken wij een voorstel waarin we maximaal drie locaties aan u voorstellen. Voor alle locaties geldt dat ze beschikken over voldoende binnenruimte om onze workshops te faciliteren. Uiteraard houden we hierbij ook rekening met aanvullende wensen zoals een lunch, diner of BBQ na afloop van de workshop